Info


Bestilling
Når du har bestilt produkter i nettbutikken vår, vil du motta og bekreftelse på mail om hva du har bestilt.
Fraktkostnaden for varen du bestiller vil komme frem i kjøpsprosessen før du utfører selv betalingen.

 

Frakt og levering
Vi pakker og sender varene fortløpende. Du kan forvente å få pakken din innen 2-4 dager fra bestillingen er registrert hos oss.
For frakt i Norge betaler du 29 kr i vår nettbutikk.
Du vil få hentemelding fra Posten på sms eller mail når varen har kommet frem til ditt lokale postkontor eller post i butikk.

Om du vil ha frifrakt kan du hente selv hos STØ.
Kontakt oss på post@stoefamilie.no for nærmere avtale om henting av varen din.

 

Betaling
Alle prisene våre er inkludert moms, så det er ingen overraskelser i kassen.
Du kan velge å betale med Visa eller Pay Pal. Dette er to sikre betalingsmuligheter.
Med Visa legger du inn kortinfo, dette er ikke noe vi har tilgang på.
PayPal er en mye brukt betalingsmåte over hele verden.
Vil du lese mer om denne betalingsmåten, trykk på logoen under.

 

 

Angre på bestilling
Om du angrer på bestillingen, kan du selvsagt sende varen i retur og få pengene tilbake. Ta kontakt med oss, så sender vi ferdig utfylt returetikett på e-post, som du kan skrive ut selv og lime på sendingen din. Husk at varene må være i originalemballasjen.
Lever sendingen på valgfritt postkontor eller post i butikk. Pengene vil føres tilbake til deg med en gang vi har mottatt varene.

 

Personvernserklæring

Vi tar ansvar for dine personopplysninger
Det er STØ AS (org.nr. 917469393) som er ansvarlig for at dine personopplysninger som du deler på våre sider blir ivaretatt i henhold til datatilsynets retningslinjer for personvern.

Derfor trenger vi dine personopplysninger
Det er nødvendig for deg å dele dine personopplysninger for å foreta et kjøp i vår nettbutikk, og for at vi skal kunne sende deg varen. Disse opplysningene vil ikke bli delt med andre om ikke det finnes rettslig grunnlag for dette.

Personopplysninger er informasjon som kan identifisere deg som person, for eksempel en e-postadresse, gateadresse, telefonnummer eller lignende. Behandling av personopplysninger er nødvendig for at vi skal kunne betjene kundene våre.

Tredjeparter
Vi samarbeider med flere aktører når det gjelder betalingsløsninger og frakt.
Disse plattformene har egen informasjon når det gjelder personvern:

Paypal

Visma 

Stripe  

Posten / Bring

Vipps

Izettle